Kontakt
22Bet

NBA Global Games Uživo Besplatno 11.01.2017.

Naš NOVI PARTNER, portal BETADVISOR.COM je od sada u našem sustavu, posjetite ga i pronađite sve što vas zanima i što još niste znali o klađenju! Brdo dobrih tipovi i još boljih analiza svaki dan.

Pročitaj kompletnu recenziju BETADVISOR stranice i saznaj zašto su među najboljima u branši Ovdje!

Posjeti BetAdvisor.com OVDJE!

VAŽNA OBAVIJEST: Na hrvatskom tržištu počela je djelovati nova kladionica SPEED BET, značajno bolja od do sada ponuđenih lokalnih, Supersport i PSK i bilo bi šteta da ne isporbate. Odlično Grafičko sučelje i stalna korisnička podrška, uz odlične kvote  i široku ponudu, sigurno će vas zaintrigirati.

Registriraj se još DANAS preko linka ponuđenog ispod i uzmi bonus od 30 Eura, potpuno besplatno!

KLINKNI OVDJE ZA BONUS KOD SPEED BET KLADIONICE

SPEED BET - registriraj se ovdje i uzmi 30e BONUS

Ukoliko želite najbolje kvote i najširu ponudu na sportske događaje

Klikni i posjeti BET365 - najbolja kladionica na svijetu!

Maccabi Tel Aviv - Bamberg
11.01.2018 20:05

BET365 kvote: 1.37 3.20
Bet at Home kvote: 1.34 2.97

Večeras, s početkom u 20.05, Maccabi pokušava zadržati zadnju poziciju koja vodi u doigravanje, a ja osobno mislim da će u tome i uspjeti. Maccabi je po meni bolji tim nego Brose Bamberg, ali ipak, u ovom tipu postoji "ali". Maccabi je bez Norris Colea, kao i DeShuana Thomasa, dva ponajbolja igrača ove sezone. Spahiji će biti dosta teško bez ove dvojce, no može igrati i bez njih, jer Maccabi ima dosta širok roster. Ključevi ekipe će biti u rukama Pierra Jackssona, što nije uopće loše, taj dečko je enormno kvalitetan igrač, sigurno jedan od najboljih Amera u Europi. On, zajedno s pratećom svitom, može ovo rješiti bez porblema jer Bamber nije ni blizu ekipa kao što je bio lani. Previše su igrača prodali da bi to prošlo bez problema. Ipak, očekujem jedan dobar meč i naravno, pobjedu domaćih jer ne vidim način na koji im se Njemci mogu suprostaviti.

NAŠ PICK: Pobjeda Maccabi (okladu možete pronaći kod našeg partnera BET365 po 1.37 kvoti)

Za naše vrijedne i svakodnevne pratitelje, pripremili smo VELIKI BONUS kod Bet at Home Kladionice. Klikni i uzmi 100 € bonusa na BetAtHome! PRIMAMLJIVO, zar ne?

Khachanov K. - Del Potro J.
11.01.2018 07:00

BET365 kvote: 3.75 1.28
Bet at Home kvote: 3.54 1.25

Tko ne voli Del Potra, ne voli tenis, to je činjenica. Jedan od najvećih talenata modernog doba čiji je forhend misterij čak i za najveće igrače cijelu karijeru muku muči s povredama, pa tako nikad nije ispunio puni potencijal ali je stvarno odigrao brdo vrhunskih mečeva. Danas mu s druge strane stoji Kačanov, koa predigra za Australian Open. Karen je dosta solidan tenisač, jako dobrog početnog udarca, ali mu za pobjedu protiv popularnog Delboya treba nešto više od toga, što on nema. To je naravno dosta bolje kretanje po terenu. Del Potro je uvijek gladan pobjede, renking mu ne dopušta da tankira iti jedan turnir pa stoga očekujem da Karena riješi kao Shapovalova, u dva brza seta. Možda se zalomi jedan tie break, ali više od toga, mislim da Kačanov ne može.

NAŠ PICK: Pobjeda Del Potro (Okladu možete pronaći kod našeg partnera BET365 po 1.41 kvoti)

Lorenzi P. - Medvedev D.
11.01.2018 04:30

BET365 kvote: 2.50 1.53
Bet at Home kvote: 2.40 1.51

Daniil Medveev je otkriće prošle sezone, bar za mene. Dečko je došao skoro od nigdje i gra jako doabr tenis. Naravno, ne može se nositi s najboljima, ali pruža stvarno jake partije protiv teniske srednje klase u koju i sam pripada. Kvota na njega danas mi se čini pretjerana. Lorenzi nije u lošoj formi ali Lorenzi i hard nisu spojive imenice. Talijanski tenisač ipak preferira malo sporije podloge od ove u Australiji, pa mislim da Medvedev neće imati previše problema u upisivanju pobjede i prolaska u sljedeće kolo. Daniil ima svojih "mušica", ponekad izgubi nemoguće, ali mislim da danas, usprkos svemu, slavi protiv Lorenzija.

NAŠ PICK: Pobjeda Medvedev (okladu možete pronaći kod našeg partnera Bet at Home 1.51 kvoti)

Pogledajte i ostale bonuse kladionica u našoj ponudi
KLIKNI I PRONAĐI SVOJ BESPLATNI BONUS!

Philadelphia 76ers - Boston Celtics
11.01.2018 21:00

BET365 kvote:  2.38 1.63
Bet at Home kvote: 2.35 1.62

Prvo ovogodišnje izdanje NBA GLOBAL TOURA igra se u O2 areni u Londonu. Već se godinama pokušava popularizirati košarka u Velikoj Britaniji, ali da nema stranaca u tom gradu, mislimda bi dvorana ostala prazna, jednsotavno, košarka ne zanima nikoga na Otoku. No vratimo se našoj analizi. Kompletni Boston igra protiv kompletne Phile i ta utakmica garantira spektakl. Nakon Godina tankiranja, Phila se strašno digla, pa pod vodstvom Embida, Šarića i Simmonsa igra jako dobro. Ali ipak, muči ih dosta dječjih bolesti, gube tijesne završnice, a upisuje poraze gdje ne bi smjeli. O Bostonu smo već pisali, kada su kompletni (ne računam Haywarda , on je odigrao samo 2 minute u dresu Celticsa) rijekto ih tko može dobiti. Stevensov sistem i individualna kvaliteta Kelta bi ovu utakmicu trebala odvesti u sigurne vode. Phily će trebati još barem sezona da sazriju pa da ovakve utakmice mogu rješavati u svoju korist.

NAŠ PICK: Pobjeda Boston (okladu možete pronaći kod našeg partnera BET365 po 1.63 kvoti)

LISTIĆ DANA:

Pobjeda Boston @1.63
Pobjeda Maccabi @1.34
Pobjeda Del Potro @1.25
Pobjeda Medvedev
@1.51

UKUPNO: 4.12
Ulog 100eura - Dobitak 412 eura

Ako uplatite putem linka ispod, na Bet at Home kladionici, portal Top Kladionica vam u suradnji s Bet at Home sportskm kladionicom daruje još 100 eura depozitnog bonusa tako da vaš ukupan dobitak raste na nevjerojatnih 824 eura.

Uplati dobitan listić tu https://www.bet-at-home.com/hr

Provjerite i ostalu ponudu za Četvrtak!